EGE UNIVERSITY

State Conservatory of Turkish Music

ıssue 11

11. Sayı Künye

MÜZİKTE TÜR KAVRAMI: MÜZİK TÜRLERİ SINIFLANDIRMASINDA YENİ BİR MODEL ÖNERİSİ İlhan ERSOY 

CREMONALI KEMAN YAPIMCISI KİMLİĞİNDE BİR OTANTİKLİK İŞARETLEYİCİSİ OLARAK SIR OLGUSU Murat KÜÇÜKEBE 

BİR SANAL ETNOGRAFİ ÇALIŞMASI: CAJON Onurcan KAYA 

NEVŞEHİR AVANOS BÖLGESİ VE İZMİR MENEMEN BÖLGESİ TOPRAĞINDAN ÜRETİLEN SERAMİK VURMA ÇALGILARIN HAMMADDE VE İŞLEME YÖNTEMLERİNE BAĞLI OLARAK SES ÖZELLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI A. Maruf ALASKAN, Zafer BAYKAL 

PİYANO ÖĞRETİMİNDE FARKLI YÖNTEMLER VE TEKNİKLER  S. Aslı GEDİKLİ-YILMAZÇETİN 

MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDA YER ALAN BİREYSEL ÇALGI DERSİ KAPSAMINDA “KANUN”  Muattar Demet DOĞRUÖZ 

İSTANBUL LÂVTASI VE YORGO BACANOS’UN UD İCRASINDAKİ LÂVTA ETKİLERİ Enver Mete ASLAN 

BİR BESTECİ ÜÇ KENT: TANBURİ ALİ EFENDİ S. Bahadır TUTU 

MEKAN, MÜZİK VE KİMLİK İLİŞKİSİ EKSENİNDE ÇAMDİBİ MÜZİSYEN KIRAATHANESİ VE AREFE ÇALGISI UYGULAMASI Hande DEVRİM KÜÇÜKEBE 

ALEVİ/BEKTAŞİ KÜLTÜR AKTARIMINDA MÜZİĞİN İŞLEVİ: GAZİANTEP - DÜZTEPE CEMEVİ ÖRNEK OLAYI Özgüç Acun ARSLAN 

MÜZİK BİBLİYOGRAFYASI BAĞLAMINDA 2000-2017 YILLARI ARASINDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLER VE YÖNTEMLERİ Almila TUNA 

OYUNCULUK EĞİTİMİNDE ZEYBEK DANSLARI KAYNAKLI BEDEN FARKINDALIĞI YARATMA ÖNERİSİ Sema ERKAN