EGE ÜNİVERSİTESİ

Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı

Eurasian Journal of Music and Dance Sayı 14

Eurasian Journal of Music and Dance Sayı 14

EJMD SAYI 14 - KÜNYE

COMPARING TURKISH-SPEAKING RAP SCENES IN GERMANY AND THE NETHERLANDS  

EMILE JAQUES-DALCROZE ve RİTMİK YÖNTEMİ

GELİŞTİRİLMİŞ FAGOT KAMIŞI

İSTANBUL RADYOSU’NUN İLK DÖNEMİNDEKİ (1927) MÜZİK YAYINLARI

KIBRIS BARIŞ HAREKÂTI’NDA MÜZİĞİN MİLLİYETÇİLİK İNŞASINDA PROPAGANDA AMAÇLI KULLANILMASI- GİRNE_DEN YOL BAĞLADIK ANADOLU_YA ŞARKISI ÜZERİNE İNCELEME

KLASİK GİTAR İCRACILARININ AKRİLİK TIRNAK KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

KÜLTÜREL MİRAS OLARAK GELENEKSEL MÜZİK KÜLTÜRLERİNİN ANLAŞILMASI VE KORUNMASI, “GELENEKSEL TÜRK SANAT MÜZİĞİ” VE “GELENEKSEL KORE MÜZİĞİ”

MAHMUT EKREM KARADENİZ’İN TÜRK MUSÎKİSİNİN NAZARİYE VE ESASLARI ADLI KİTABINDA BASİT VE BİRLEŞİK UŞŞAK MAKAMI ÇEŞİTLERİ

MÜZİK TÜRLERİ SINIFLANDIRMASINDA MODEL UYGULAMASI-  BİR MÜZİK TÜRÜ OLARAK  “SEMAH” 

OPERADA BİR TÜR OLARAK “KOMİK” KAVRAMINA İLİŞKİN YANILSAMALAR

PROGRAMLI BİR GİTAR MÜZİĞİ (A L’AUBE DU DERNIER JOUR) 

TÜRKİYE’DE MÜZİKOLOJİ EĞİTİMİ VEREN KURUMLARA YÖNELİK BETİMSEL BİR ÇALIŞMA